ببینید | «معرکه» جواد رضویان به شبکه سه رسید

بیشتر مخاطبان شبکه سه را با عنوان شبکه جوانان و سرگرمی می‌شناسند.
کد خبر: ۱۴۴۰۵۰۷
تعداد بازدید : 17

این شبکه قصد دارد در کنار برنامه‌های مختلفی که روی آنتن برده، مسابقه معرکه را با اجرای یک بازیگر شناخته‌شده، پخش کند. بر این اساس، مسابقه «معرکه» با اجرای جواد رضویان از این پس جمعه، شنبه و یکشنبه‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«معرکه» برنامه‌ای در حوزه مسابقه و سرگرمی است که در هر قسمت دو گروه برای کسب جایزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. این مسابقه با اجرای سیدجواد رضویان به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان جمعه، شنبه و یکشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. مسابقه معرکه با اجرای جواد رضویان و تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان روی آنتن خواهد رفت.

مدتی قبل بود که سیدجواد رضویان برنامه‌ای به نام «عید حسابی» روی آنتن شبکه نسیم داشت و چندی بعد هم با «جادوگر» در شبکه نمایش‌خانگی دیده شد. البته او در تجربه کارگردانی‌اش، آثار قابل توجهی را از خودش به یادگار گذاشته که فیلم سینمایی «زهر مار» بیش از دیگران موردِ بحث قرار گرفت. این مسابقه در کنار دیگر برنامه‌هایی است که با حضور چهره‌های مطرح، به آنتن رسیده تا آنتن زمستانی تلویزیون را گرم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها